Πολιτική Επιστροφών

Θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το my-pellet.gr; Μπορείτε, με τον πιο άμεσο και απλό τρόπο! Έχετε περιθώριο υπαναχώρησης 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους προϊόντος, αλλά και δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος του προϊόντος.

-> Δικαίωμα Υπαναχώρησης (14 Ημέρες)

Επικοινωνήστε με το my-pellet.gr καθημερινά από τις 09:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@my-pellet.gr για να μας ενημερώσετε για την πρόθεση υπαναχώρησης! Σε συνέχεια, θα προγραμματίσετε το ραντεβού με την εταιρεία courier, που θα πραγματοποιήσει την επιστροφή της παραγγελίας σας με δική σας χρέωση!

Με την προσκόμιση του προϊόντος στο κατάστημα ή την παραλαβή του δέματος, και αφού τηρούνται οι παρακάτω όροι (Προυποθέσεις Υπαναχώρησης, όπως αναλύονται στη συνέχεια) θα πιστώσουμε το συνολικό ποσό αγοράς σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε (Συνεργαζόμαστε με Τράπεζα Πειραιώς).

“Τα αρχικά έξοδα μεταφοράς του προϊόντος από την έδρα μας σε εσάς, καθώς και το κόστος αντικαταβολής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ “

-> Προϋποθέσεις Υπαναχώρησης

Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση και συσκευασία του και να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του. Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από τα παραπάνω ΔΕΝ θα γίνουν δεκτά για υπαναχώρηση!

Περισσότερες πληροφορίες δέιτε εδώ -> Δικαιωμα Υπαναχώρησης – Ekpizo

-> Ελαττωματικά Προϊόντα

Επικοινωνήστε με το my-pellet.gr καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@my-pellet.gr για να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα του προϊόντος που αγοράσατε! Σε συνέχεια, και εφόσον αποδειχτεί ότι συντρέχουν λόγοι επιστροφής λόγω ελαττώματος του προϊόντος, θα σας αποστείλουμε το νέο προϊόν με την εταιρεία courier, που θα πραγματοποιήσει και την επιστροφή της παραγγελίας σας! Τα μεταφορικά και το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση, αλλά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος αποστέλλουμε νέο προϊόν με δική μας χρέωση σε εσάς!

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με την αρχική συσκευασία του σε άριστη κατάσταση (χωρίς σκισίματα, κοψίματα κ.α.) και να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του. Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από τα παραπάνω ΔΕΝ θα γίνουν δεκτά για αντικατάσταση!

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την Πολιτική Επιστροφών στους Όρους Χρήσης.


Πολιτική Ακυρώσεων

Θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας από το my-pellet.gr; Μπορείτε, με τον πιο άμεσο και απλό τρόπο!

Πότε ακυρώνεται μια παραγγελία:

  1. Όταν η ακύρωση γίνει εντός τριών (3) ωρών από την εγγεγραμμένη στο σύστημά μας ώρα πραγματοποίησης της παραγγελίας για αποστολές. Η πρόθεση ακύρωσης πρέπει να αποδειχθεί εγγράφως με email στο info@my-pellet.gr με θέμα email “ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Νο …..”
  2. Όταν το προϊόν έχει προγραμματιστεί για παραλαβή από το κατάστημα, και σε χρονικό όριο εικοσιτεσσάρων (24) ωρών από την εγγεγραμμένη στο σύστημά μας ώρα πραγματοποίησης της παραγγελίας.

Τρόπος Ακύρωσης

Επικοινωνήστε με το my-pellet.gr καθημερινά από τις 09:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@my-pellet.gr για να μας ενημερώσετε για την πρόθεση ακύρωσης της παραγγελίας σας! Εφόσον πληρούνται οι ανωτέρω όροι ακύρωσης της παραγγελίας, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί και θα λάβετε επιβεβαιωτικό email για την ακύρωσή της.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ!

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΡΙΤΩΝ (ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ / ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ / ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ / ΛΑΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Κ.Α.) ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ!