Τεχνική Υποστήριξη δια ζώσης ή εξ΄ αποστάσεως;
Τι είναι η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη;
Χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν πρόγραμμα για απομακρυσμένη σύνδεση μέσω βίντεοκλησης (Skype, Viber, Messenger), μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε είτε για να αντικαταστήσετε ένα χαλασμένο ανταλλακτικό του μηχανήματος που διαθέτετε είτε να σας καθοδηγήσουμε ώστε να κάνετε τις κατάλληλες ρυθμίσεις του μηχανήματος σας είτε να διαπιστώσουμε τυχόν βλάβη που υπάρχει σε αυτό και να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα. Ένας έμπειρος και εξειδικευμένος τεχνικός μας μέσω αυτού του τρόπου μπορεί να κάνει διάγνωση ή και επιδιόρθωση του προβλήματος που υπάρχει στο μηχάνημα σας. Με την διαδικασία αυτή και φυσικά και με την δική σας ενεργή συμμετοχή, μπορεί ο τεχνικός μας να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες στο μηχάνημα σας, σαν να ήταν στο χώρο σας.
Πoια είναι τα προβλήματα που λύνονται με υποστήριξη εξ’ αποστάσεως;
- Αντικατάσταση κάποιου χαλασμένου ανταλλακτικού του μηχανήματος σας
- Ρύθμιση των παραμέτρων του μηχανήματος σας
- Ανεύρεση-διάγνωση τεχνικού προβλήματος του μηχανήματος σας
- Βελτιστοποίηση της απόδοσης του μηχανήματος σας
Γιατί να επιλέξω την απομακρυσμένη υποστήριξη;
- Είναι Άμεση: Ένας τεχνικός μπορεί άμεσα να ξεκινήσει απομακρυσμένη βίντεοκληση υποστήριξης κατόπιν αίτησης του πελάτη.
- Είναι φθηνότερη: Το κόστος της υποστήριξης εξ’ αποστάσεως είναι περίπου το μισό από τη χρέωση που κάνει ο τεχνικός στο χώρο σας. Επειδή δεν χρειάζονται έξοδα μετακίνησης και χρόνος κίνησης από και προς την έδρα του πελάτη τα οποία ουσιαστικά τα πληρώνει ο πελάτης σε περίπτωση φυσικής παρουσίας τεχνικού στο χώρο του.
- Έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα: Ο πελάτης ακολουθεί τις οδηγίες του τεχνικού, μαθαίνοντας παράλληλα τη διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος.